Sykling on the line

Nok en bursdag overstått, og som i fjor, fikk jeg låne deg i et par timer denne gangen også. I dag skal jeg til legen. Sykemelding. Kraftig influensa og gjenopptagelse av pusteproblemene. Jeg lever i en sykdomsboble. Akkurat nå er jeg over gjennomsnittet døsig og svimmel, noe som kan skyldes et lett inntak av morfin. Får jeg den etterlengtede sykemeldingen, forsvinner jeg nok hjem i sengen din med en gang, om ikke, blir det skole, hvor jeg skal gjøre mitt ytterste for å følge med i timen. Jeg er sliten.

Jeg savner å skrive i fineboken min. Jeg savner å ha fine sitater å skrive inn, å kunne smile over og å kunne gjemme innerst i hjertet. Ikke at de som står der ikke er fine, men jeg ønsker meg naturligvis stadig vekk nye. Jeg vil jo fylle ut boken.

Jeg hadde egentlig ikke noe å skrive, men jeg ville skrive likevel. Ord til min kjære. Nå skal jeg nyse litt til, så kommer mamma og henter oss og hjelper meg med å få Ylva i barnehagen, sånn at jeg kan komme meg til legen. Jeg er sliten.

Jeg ser ut som om jeg griner, men det gjør jeg da altså ikke. Jeg er bare syk. Jeg ser ut som en grinunge når jeg er syk- flott.

Monday, November 7, 2011

Post a Comment