Sa noen innfyllingspost?

I følge blogspot er det nøyaktig en måned siden jeg oppdaterte denne. Jeg husker ikke hva jeg skrev her sist. Jeg trodde helt ærlig det var enda lenger siden enn en måned, men jeg vet liksom ikke hva jeg skal skrive her lenger. Du vet jo alt allerede, gjør du ikke? Det blir unødvendig å skrive at jeg synes du har fine blå øyne, når jeg sier det til deg ganske ofte, ansikt til ansikt, vel? Jeg trenger jo ikke å skrive at jeg synes du er snill som passer på meg når jeg er syk, når jeg sa det til deg på søndag og laget frokost på sengen til deg, gjør jeg?

Jeg drikker vann i ett kjør, sånn som jeg har gjort siden torsdag, og tisser omtrent like ofte. Det er nesten sånn at jeg føler meg gravid, med tanke på at jeg driver og løper på do hele tiden. Jaja, gravid er jeg nå i hvertfall ikke, det er helt sikkert. Heldigvis. I morgen må jeg komme meg opp for å få meg av gårde til fysioterapauten. Jeg har fortsatt vondt i halsen, men mandlene er ikke fullt så hovne som de var i helgen, så det skal gå greit, satser jeg på.

Ylva har kledd en av mannedukkene sine opp i en gigantisk rosa ballkjole, og akkurat nå sitter han oppå TV-en og ser ut over sitt kongerike. Ikke at jeg synes det virker som noe særlig stas å få regjere her da, men for en liten kar med plastikklemmer er vel det gjerne den store drømmen. Bare ikke iført kjole. Kanskje det er derfor han ser så forstoppet ut?

Jeg håper formen din er litt bedre, og at det ikke bare er komfortabelhet som gjør at du føler deg bedre. Jeg håper også at tortellinien din er bra og at du blir mett. Om ikke må du ringe lege i morgen. Ikke på grunn av tortellinien altså, men på grunn av sykheten. Jeg får dessverre ikke kommet på jern og metallkvelden din denne gangen heller, noe som egentlig gjør meg veldig trist. Jeg vet ikke engang hva jeg skal finne på i helgen. Det er ingen vits i å gå ut noen steder, for da kommer jeg bare til å sitte og se bittert på alle som har øl. I tillegg til det fungerer jeg skremmende dårlig sammen med berusede mennesker når jeg selv er edru- det gjelder alle. Jeg må være beruset selv for å takle dem, og det er sikkert ganske rart, men jeg synes berusede mennesker er teite når jeg er edru. Teite, kleine og ubehagelige å være med. Samt at jeg ikke klarer å ta dem seriøst.

Jeg har lyst til å hive ut et bilde, men jeg er ikke noe bra bildemateriale i dag, og jeg finner ikke noe moro på nett heller som du a) ikke har sett før, b) vil finne interessant, c) vil gidde å legge merke til. Så da blir det bildeløs post.

God bedring, pjusken! Håper du får sovet av deg skiten og blir frisk til i morgen!




(I motsetning til det jeg tydeligvis aldri blir. Sykdommene mine må SKJÆRES vekk, de. Jauda.)

Tuesday, March 20, 2012

Post a Comment