Sjéristepar i badekar.

I dag har jeg hodet fullt av fine tanker. Jeg smiler når jeg tenker på at jeg har på meg ny genser, at jeg har bailyes i glasset, at jeg får sove av å spille The Sims. Jeg smiler av sånne ting som på bildet, og jeg smiler av at vi snart har klart oss, veldig fint skal nevnes, i ett og et halvt år.


Jeg smiler av at vi har det så fint som vi har, at vi kan gå på revetittejakt på kvelden og drikke varm kakao og fryse ved demningen. Jeg smiler av at vi kan sovne med den andres arm rundt oss selv, og at vi kan snuse på hverandre når vi ser hverandre. Jeg har det fint. Jeg er så trygg og tilfreds som jeg ikke kan huske å ha vært før, og nå er det heller ikke skummelt lenger. Det er ikke noe som er skummelt lenger, alt er bare så bra som det kan bli. Nå har jeg liksom bare masse fine ting å glede meg til. Jeg gleder meg til konsert og til kos og til fremtid og til masse, masse smil og kos. Jeg vil ikke noe annet enn å være glad, å gjøre deg glad og å ha det fint.

Ser du, vi har til og med giftet oss her!
Vi er et ektepar på en plass, i hvertfall! Tihi. Og nei, ta det helt med ro, det er ikke et subtilt hint eller noe i den sjangeren, jeg synes bare det er litt fint. Tenk da, å gifte seg i Frankrike. Sukk.



Du er finest i hele universet. Jeg har vært og sett.

Fant ingen som var like fine, jeg. Heldig, jeg, tenk!

Monday, April 23, 2012

Post a Comment