Fint.

Min verden er et fint sted, selv når jeg har sår i halsen og ikke føler meg helt på topp. Jeg har mange fine ting rundt meg som gjør meg glad, og jeg liker å tenke på dem, se på dem og omgåes dem. Jeg er heldig.


photo  photo  photo

Jeg har venner som bryr seg om meg og som snakker med meg uansett om de har noe fint eller trist å fortelle. Jeg har venner jeg kan ringe, uansett hva det er som skjer og uansett hvor jeg er. Jeg har fine venner som kan både trøste meg og feire med meg, og som liker meg for akkurat den jeg er.

photo   photo    photo

Jeg har en perfekt liten datter, en liten jente med stålvilje og myke kinn som kjefter på meg og klemmer meg om hverandre. En liten frøken med søte kjoler og en fortann mindre enn de fleste andre fireåringer. Jeg har en liten ulvepike som elsker meg og som ikke er redd for å vise det. Jeg har en Ylva.
photo    photo    photo

Jeg har en fantastisk mamma som er der for meg og som hjelper meg når jeg trenger det. En mamma som gir meg en klem og lager mat til meg på en onsdag, og som elsker lilleulven min like mye som hun elsker meg. En mamma som har gjort feil, og som gjør opp for dem, hver eneste dag, bare ved å være seg selv.

photo    photo    photo

Jeg har en kjæreste som nærmest slipper alt han har i hendene når noe går fullstendig galt, en som er med meg der jeg trenger ham og som lar meg stille opp for ham også. En kjæreste som elsker meg og liker meg uansett hvor teit jeg enn er, og som respekterer og godtar meg for den personen jeg er. En som er min.

photo   photo    photo

Jeg er den heldigste jeg vet om, og jeg er så glad for alt jeg har. Jeg er så takknemlig at jeg til tider glemmer hvor fint jeg egentlig har det, og akkurat nå kjenner jeg det er godt å ha alle de fine bildene jeg kan legge til, sånn at det går opp for meg hvor heldig jeg egentlig er. Verden er en fin plass, om man bare husker på det fra tid til annen.

photo   photo   photo

Friday, June 1, 2012

Post a Comment